|
Kalendář akcí |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
| | | | | | | | | | | |
|
Podpora |
|
|
|
|
Jak na MOHAA statistiky ze zápasů? |
| |
Kategorie : MoH: Allied Assault |
Přidal : 7.1.2008 23:49 |
Autor : Khenyk |
Přečteno : 7443 |
Hodnocení : | Stránka : 2/4
Nyní nastoupí asi nejdelší část celého procesu. Protože se do vytvořeného souboru uložila veškerá data, je nutné, aby se přebývající vymazala.
Poznámka: Jestliže jste na serveru dříve, než začne zápas a dojde k nějakému killu, tento kill je uložen v qconsole.log a mohl by tak být zanesen do statistik. To samé samozřejmě platí, jestliže je z nějakého důvodu přerušení hry apod.
Naše rada: Ještě, než začnete, mělo by být ve vašem zájmu (ulehčení práce), aby jak vaši spoluhráči, tak všichni soupeři měli svůj pravý nickname, popřípadě clantag. Jestliže ho pak v průběhu zápasu změní, vyjede vám ze statistik tento hráč dvakrát. Zkuste o tom hráče přesvědčit.
Např.: hráč "Khenyk" se připojí do hry a začne bash, po bashi mu spoluhráči řeknou, ať je slušný a dá si clantag. On své jméno změní na "-cavalier-Khenyk".
Tato změna ale není akceptována a program MoHAAstats pak bere tento krok jako dva různé hráče.
Jinak je v celku jedno, jak dlouho budete před začátkem zápasu na serveru, či nikoli, protože v textovém souboru se nechá vyhledávat (CTR+F) podle slov. Jakmile začne zápas (většinou začíná bashem), jednoduše napište do chatu bash. Z vlastní zkušenosti vím, že je mnohem lepší, když si vše píšete samy, než když budete spoléhat na jiné hráče, kteří to napíší.
Úprava souboru qconsole.log: Začínáme bashem, takže jako první slovo hledáme bash: CTR+F -> Najít: bash (popřípadě i s vaším nickem: -cavalier-Khenyk: bash)
- Tímto najedete na začátek zápasu a všechno nad tím je možno vymazat, protože je to pro statistiky nezajímavé. Od tohoto kroku je nutné postupovat pomalu a obezřetněji. - Po bashi si volí vítězný tým stranu a většinou zde padnou nějaké killy, které do statistik nepatří, proto doporučujeme nalézt konec bashe: Allies win ! / Axis win ! a vše následující vymazat až do slova GO (či jiného), které napíšete při prvním kole zápasu. - Od prvního kola zápasu stačí postupovat podle hledaného slova win. Bývá občas zvykem, že po konci kola, když naskočí tabulka se skóre, tak dojde ještě k nějakému killu, který samozřejmě do statistiky také nepatří. Proto je nutné zkontrolovat další řádky po ukončeném kole (naleznutém slovu: win). Pokud zde naleznete např. -cavalier-Devil was perforated by -cavalier-Khenyk in to the head je nutné tento kill vymazat.
Každé nové kolo začíná následovně:
Kód :------- S_StopAllSounds (don´t stop music) ------- ------- S_StopAllSounds Complete------- Called FadeSound with: 0.000000 Called FadeSound with: 0.000000 |
Takže pokud po win nedošlo k zabití, je vše v pořádku a můžeme pokračovat dál.
Zde pro lepší orientaci doporučujeme doplnění o stavu skóre. Já píši přesné skóre např.: 3/2 (pokud pak chcete něco dohledat je to jednodušší a je to zároveň i kontrola, jestli jste nevymazali třeba kolo navíc, či jestli vám tam nějaké nepřebývá). Tímto stylem postupujeme až do konce celého zápasu, kdy pak editovaný soubor zavřeme s uložením změn, jež jsme udělali.
!POZOR! – V průběhu vytváření statistik jsme narazili na jistou chybu ve skriptu, kdy program MoHAAstats není schopný započítat všechny killy granáty. Proto je nutná ještě poslední editace (nahrazení některých textů) qconsole.log.
Stiskem CTR+H se dostaneme do možnosti nahrazení, kde následně vyplníme:
tripped on nahrazujeme za is picking
a
grenade nahrazujeme za shrapnel out of his teeth
- Tato chyba byla objevena při vypočítávání MOHAA statistik, nevíme, jak se chová php skript pro jiné statistiky, jež MOHAAstats umožňuje počítat (COD, ….)...
Tímto už máme konečně upravený soubor qconsole.log pro zpracování statistik a čeká nás poslední nastavení.
|
|
|
|
Přihlášení |
Právě je zde:
· Návštěvníků : 1 · Uživatelů : 0 · Členů : 0
|
|
|