|
Kalendář akcí |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
| | | | | | | | | | | |
|
Podpora |
|
|
ESL - změny v pravidlech TF2 |
Nejdříve se jedná o dvě změny při hraní map Gravelpit a Dustbowl. Každý začátek těchto map bude začínat tzv. Melee roundem (známe ho z MOHAA jako bash).
Dále se při remízách na těchto mapách použije tzv. Stopwatch mode. Skráceně řečeno, o vítězi rozhodne to, kdo dřív zabere třetí point.
Poslední změnou je banování za používání nepovolených scriptů. Mezi ně patří i nově zařazený Taunt script.
Melee round (Dustbowl/Gravelpit): Hraní na těchto mapách začíná tzv. bashem a to jen s Heavy gájema :). Kdo Melee round vyhraje, vybere si stranu, za kterou danou mapu začne hrát. Toto se už dlouho, a s úspěchem používá např. v americké CEVO lize.
Stopwatch mode (Dustbowl/Gravelpit): Je to celkem jednoduchý princip jak zamezit tomu, aby týmy na těchto mapách hráli úmyslně na remízu. Prostě a jednoduše. Jestliže dojde k remíze, rozhoduje o vítězi čas zabrání posledního CP (na Gravelpitu je to C, na Dustbowlu je to druhý CP třetí části.) ten mapu vyhrává. Proto je vždy (není-li výhra jasná už od začátku) nutné těsně po zabrání posledního CP mapy udělat screenshot, kde je čas zobrazen. Při remíze se pak tyto časy porovnají a rozhodnou o vítězi. Jestliže ovšem i toto nedokáže rozhodnout o vítězi (např. ani jeden tým nedokáže zabrat poslední CP) pak se musí odehrát tzv. Golden-cap na mapě cp_well (kdo zabere jako první střední CP, tak vyhrává). Nejsou-li k dispozici screenshoty, lze také použít demo a ty screenshoty dodatečně udělat. Samozřejmě, že rozhodující screeny musí být uploadovány na ESL u zápasu.
Robin Walker z Valve informoval, že již pracují na úpravě Tournament módu, kde bude Stopwatch implementován.
Taunt ban: V poslední době se celkem rozšířil tzv. Taunt script. Jde o script, který součastně zapne taunt a skok, v tento moment se hráč stává skoro nesmrtelný. Proto jsou taunty během souboje, při útěku, či jakémkoliv zneužití tohoto bugu je zakázáno. Na to jak použití tohoto bugu vypadá se mrkněte zde:
zdroj: - ESL news |
09.03.2008, Khenyk - 7 komentářů |
Autor |
Komentář |
Khenyk | Vloženo : 12.3.2008 23:30
začínám mít nějakou averzi vůči tomu stopwatch modu
| | |
Adgood | Vloženo : 11.3.2008 11:58
hustý, proč jsem o tom tountu nevedel skoda !
| | |
Khenyk | Vloženo : 10.3.2008 17:18
to byla jen zkouška jestli to pořádně čtete febro
btw není výtěz jako vítěz
| | |
Khenyk | Vloženo : 10.3.2008 17:15
jj Stopwatch se snažil Riemu prosadit na ESL asi měsíc
tjn Valve a jejich vstřícnost vůči herní komunitě je neuvěřitelná, co si hráči řeknou to mají, prostě LUXUS!
| | |
febrik | Vloženo : 10.3.2008 17:06
Zupa stück, akorát bych měl jednu připomínku..
..vÍtěz se píše s měkkym kurva, s měkkym!
| | |
Trex | Vloženo : 10.3.2008 15:17
nice! konecne stopwatch a konec tech nudnych remiz na gravelpitu a dustu. Nezbyva nez Valve zatleskat, protoze to co delaji pro svou komunitu, muzou vsichni ostatni jen zavidet
| | |
LeCharger | Vloženo : 10.3.2008 14:41
slušné , ale o tom scriptu jsem nikdy neslyšel a ani jsem nevěděl, že todle jde udělat
A ten bash by mohl být zajímavý
| | |
|
Přihlášení |
Právě je zde:
· Návštěvníků : 6 · Uživatelů : 0 · Členů : 0
|
|
|