|
Kalendář akcí |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne | | | | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
| | | | | | |
|
Podpora |
|
|
TF2 Update - konec TFTrue? |
Valve vydali další rychlý update, který je důležitý hlavně pro nás co hrajeme zápasy v Team Fortress 2 zápasy.
Ve zkratce "vo co gou". V první řadě vyslyšeli Valve prosby hráčů a přidali na server volbu pro vypnutí critical shots (tf_weapon_criticals 0/1). Tímto je u konce používání zabugovaného TFTrue. Dalším dobrým krokem je přidání tzv. modu Tournament (mp_tournament 0/1).
Třetí velkou změnou je omezení počtu munice u Soldiera a Demomana, a to celkem krutě :) Soly má teď 16 raket místo 36 a Demo má teď 16 sticky bomb místo 30 a 24 granátů místo 40 :o) Takže asi začne bitva o ammoboxy :D Více se koukněte dole v originálním znění.
Added "Custom" tab to the server browser
- Servers can now specify metatags describing the custom rules they've adopted
Players can use tag filtering to find servers running the custom rules they want to play Added options for servers who want to become custom games: Disable critical hits (tf_weapon_criticals), eliminate respawn times (mp_disable_respawn_times), and raise maxplayers above 24
Initial release of Tournament mode (mp_tournament)
- UI for handling team naming, ready mode, and win results
Disables team player limits, autobalancing, and intermission
Class balancing
- Reduced Soldier's maximum rocket reserve ammo from 36 to 16
Reduced Demoman's maximum sticky bomb reserve ammo from 30 to 16 Reduced Demoman's maximum grenade launcher reserve ammo from 40 to 24
General
- Added protection against voice command spamming. Dramatic reduction in teleporters needed
Fixed mp_timelimit ending the map during the middle of a round on maps like Dustbowl and GravelPit Fixed "lastdisguise" command not remembering if you were disguised as your own team Added "Toggle Disguise Team" binding in Options->Keyboard to toggle the disguise team for the Spy's PDA Changed PDA menus to accept keys bound to "slot1", "slot2", etc., and "slot10" cancels Fixed Spectator targetID not using team colors Changed team autobalance code to not balance the teams when the active round timer shows less than 60 seconds Fixed "-maxplayers" on the command line not correctly setting the maxplayers value for the server Fixed Badlands never having Sudden Death triggered Fixed Engineer being able to detonate buildings that are being sapped Changed Engineer buildings to detonate when a player disconnects instead of blinking out Fixed potential client crash for players being healed by a Medic or dispenser Made several improvements to server-side stat reporting (not related to individual player stats) |
29.02.2008, Khenyk - 11 komentářů |
Autor |
Komentář |
LeCharger | Vloženo : 5.3.2008 22:34
Beru zpet, pyro pri cw nejsou lamy, vzali si ho i Four Kings a Fracture
| | |
LeCharger | Vloženo : 1.3.2008 22:26
Je to jedno, pri CW si zadnej tym nebere pyra, jenom si ho vemou, az budou moc v prdeli.
Lamaci PYRACI EXISTUJOU JEN NA PUBLICU
| | |
TheSplasher | Vloženo : 1.3.2008 20:29
.....Hele kdo si me bere do huby mimochodem jsem byl jmenovan oficialne Soldierem tak at ti nenacpu raketu no vis kam heheehehe
| | |
Adgood | Vloženo : 1.3.2008 18:41
Se nedivím zes nepostrehl ze se dá na publicu hrat teamove kdyz hrajes za PYRA splashiku DDD ne promin to je jen sranda
NO DYT JO KONIKU, at je to vyrovnany, se div ze nemá pyro náboje kdyz je to jen samý "Whůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůšůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůhůůůůůů UHAHAHAHHAHA hůůůůůůůůůůůů"
| | |
Khenyk | Vloženo : 1.3.2008 18:11
jen nech pyroslava bejt on a tlusťoch byli vždy první bez ammo tak je to teď aspoň vyrovnaný
| | |
Crackie | Vloženo : 1.3.2008 18:07
W T F ???????
:o:o:o:o:o A PYRO MA FURT 200000 ??? HUSTY ONI TEMA UPDATAMA CHTEJ UDELAT PYRO APOKALIPSU :o:o:o:o:o:o:o:o
| | |
LeCharger | Vloženo : 1.3.2008 17:22
uvidime
Jsem zvedavej na Chodeho, tak at rychle fracture odehrajou zapas a ja to s Khenykem a ostatnima skouknem
| | |
Khenyk | Vloženo : 1.3.2008 15:48
no já jsem osobně zvědavej na nějaký záznamy zápasu s Demomany jako jsou Chode, Byte, Epsylon, unf, atd. Myslim, že Demo bude muset trochu změnit styl hry.
| | |
TheSplasher | Vloženo : 1.3.2008 15:29
Je fakt ze malokdy jsem se Soldierem vystrilel vsechnu munici nez me dodelali, ale ta rozkos ze vzdy bude nabyto je tatam .)) Preventivni streli do rohu kdy mozna nekdo je na ceste taky asi vynecham. U Demomana je to super hlavne co se tyce sticky bomb, pac ten vpoho prebral praci v obrane za eng. coz ted moc nemuze. Urcite se to ted vyvazilo a lidi se naucej hrat vice tymove ---------- coz jsem jeste ale nepostrehl na Publicu ale treba to prijde.
Urcite se hra timhle zrychli, nebude se spawnkillovat atak. Vice se projevi hracuv skill atd. Jen me mrzi ze je to trochu moc drasticky mohli to snizit nejdriv o 1/3 a ne hned skoro vic jak o polovinu
| | |
Khenyk | Vloženo : 29.2.2008 22:36
Fixed potential client crash for players being healed by a Medic or dispenser
chápu to správně, že opravili ten bug co občas nebyla vtdět "pupeční šňůra" při healování?
| | |
LeCharger | Vloženo : 29.2.2008 22:03
njn, tak konecne nebudou strilet jak kkti po medikach !
mohli by taky zkratit pyruv ohynek z 200 na 100 pls
Koniku musim te pochvalit ne za tu novinku, ale za tu anglictinu
Jo a prosim vsechny, aby se podivali do galerie a podslozky TF2 na muj obrazek
| | |
|
Přihlášení |
Právě je zde:
· Návštěvníků : 17 · Uživatelů : 0 · Členů : 0
|
|
|